duminică, 21 martie 2010

"Si iar mi-e sufletul la tine..."

Poveste



Împiedicată, mă surprind

pe trotuarul obrazului tău

nou ars de Soarele-răsare

şi-mi scufund unghii prin pori

ca să te curpind cu buze

întreg şi nevătămat,

absurd crescut din aţă simplă

până-n adâncul crestelor.

Îţi admir nedumerirea ochilor

din mozaic înviorat cu verde

şi decid să impresionez hârtia

cu lacrimi crescute-n Cuvinte

anume pentru tine –

căci te respir prin firele de păr

până mă scurg de tot în tine.

6 comentarii:

  1. Ma bucur ca ti-a placut. O sa incerc sa mai scriu in genul asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciudat și drăguț în același timp. Măcar nu mai vorbește morbid poezia asta. Ia să ne punem o dorință să citim numai poezii d-astea pe blogul ăsta. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Poezia asta e diferita pentru ca am scris-o chiar ieri. Restul sunt scrise acum ceva timp si d-asta sunt mai morbide. Daca o sa mai scriu, promit ca o sa incerc sa fie ceva in genul asteia :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Acu' mai depinde si de inspiratie :D Dar cum e frumos afara, poate ma influenteaza vremea intr-un mod pozitiv :>

    RăspundețiȘtergere