vineri, 19 martie 2010

~

Ultima-ncercare



Mai am o singură-ncercare
şi-apoi să mor!

Şi să mă-ngropi cu o cântare,
cu vin şi dans
şi cu o floare
lipită-n piept cu un sărut.

Mai am o singură-ncercare
şi-apoi să mor!

Şi să-mi speli fruntea de păcate
- căci Domnul tău pe tine te aude -
şi să nu-mi pui în groapa-n care cade
pământul greu şi viu de multă Moarte
decât un strop din lacrima-ţi prea sfântă -
altfel mă arde şiragul tău de şoapte
şi-a ta dorinţă de-a sta împreună.

Şi să mă uiţi apoi!
Să-mi uiţi privirea şi zâmbetul meu trist
ce s-au ascuns prin ploi departe de-al tău vis.

8 comentarii:

  1. Tu ești un izvor de talent, inspirație, versuri, frumuseți...cum să mai zic?

    Îmi place mult, felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca v-a placut. Sunt chiar surprinsa, de fapt. Ma gandeam ca fiind atat de romantica, poezia asta nu va avea prea mult succes :D

    @mihail: Multumesc pentru cuvintele frumoase, dar sa stii ca nu eu sunt de vina si chiar vorbesc serios. Daca ma pui acum sa-ti compun ceva, nu-mi iese. E strict meritul inspiratiei care ma mai loveste din cand in cand.

    RăspundețiȘtergere
  3. „Daca ma pui acum sa-ti compun ceva, nu-mi iese.”

    :)) Păi dacă-ți ieșea, nu scriai atât de bine. Și mie mi s-a întâmplat să mi se spună „fă-mi și mie o poezie!”, dar nu se poate, poeziile nu se fac la comandă, la fel ca orice altă creație de fapt. Orice înseamnă artă se facu cu sufletul, și nu e de ajuns doar talentul: inspirația dă tonul, ea îți spune când și cum să scrii.

    Sunt convins că e meritul inspirației tale, iar faptul că ești romantică nu e un lucru rău, ci unul bun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, si eu sunt de aceeasi parere, nu poti scrie la comanda, dar stiu persoane care chiar se mandresc cu faptul ca pot scrie oricand, oricum, oriunde, desi nu exprima mai nimic. Ideea e sa fie acolo niste versuri, niste cuvinte mai ciudatele si gata poezia! Sentimentul e optional.

    Nu cred ca e un lucru rau sa fiu romantica, doar ca avand in vedere ca singurii mei cititori sunt baieti, nu ma asteptam sa primesc vreun comentariu pentru poezia asta :D :D :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Tocmai pentru că cititorii tăi sunt băieți, trebuie să te aștepți să le placă poeziile romantice ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sincer, eu m-am gandit tocmai invers, ca n-o sa le placa :D Bine, acum depinde si de fiecare persoana in parte.

    RăspundețiȘtergere